Szanowni Koleżanki i Koledzy,
XVIII Zjazd Małachowiaków zbliża się wielkimi krokami. Nasze przygotowania także nabierają tempa, zaś przebieg tego uroczystego spotkania - wyraźnego kształtu. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym programem wydarzeń, ale uwaga, plan może ulec jeszcze drobnym zmianom. Proszę zauważyć, że w tym roku zrezygnowaliśmy z organizacji wydarzeń w niedzielę zjazdową.
W czerwcu, w ciągu dwóch zjazdowych dni, zaproponujemy Państwu uczestnictwo w licznych atrakcjach, które przygotowują uczniowie i pracownicy Szkoły oraz członkowie Towarzystwa Małachowiaków. W trakcie Zjazdu uroczysta atmosfera będzie przeplatać się z radosną zabawą i mamy nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie:
Piątek, 19 czerwca | |||
godz. 14.00 - 16.00 | Składanie kwiatów na grobach nauczycieli Małachowianki | ||
godz. 17.00 | Msza Święta w Kościele Farnym pw. Św. Bartłomieja celebrowana przez ks. dr Piotra Liberę Biskupa Płockiego. Poświęcenie Ossuarium i Szkoły. | ||
godz. 19.30 | Koncert chóru szkolnego "Minstrel" | ||
godz. 20.00 | Projekcja filmu o Małachowiance w reżyserii Piotra Bały | ||
godz. 20.30 | Zwiedzanie szkoły - "Noc z duchami" | ||
sobota, 20 czerwca | |||
godz. 9.30 | Uroczyste otwarcie XVIII Zjazdu Małachowiaków | ||
godz. 12.00 | Walne Obrady Towarzystwa Wychowanków | ||
godz. 13.30-15.30 | Spotkanie roczników | ||
godz. 15.30 | Klasówka z Małachowianki | ||
godz. 15.30-17.55 | Prezentacja osiągnięć Szkoły | Programy artystyczne | |
Zajęcia sportowe | Zwiedzanie Szkoły | ||
godz. 18:00 | Koncert chóru szkolnego "Minstrel" | ||
godz. 20.00 |
Piknik Małachowiaków w Centrum Konferencyjnym nad Wisłą
ul. Parowa 10
|
Szczegóły dotyczące przebiegu wydarzeń towarzyszących Zjazdowi są dostępne pod tym linkiem.
Znamy już wysokość opłat towarzyszących naszym propozycjom.
Opłata wpisowa na Zjazd wynosić będzie 20 zł z przeznaczeniem na: zakup zniczy, kwiatów, identyfikatorów i pokrycie innych kosztów organizacyjnych. W ramach opłaty, oprócz drobnej pamiątki ze Zjazdu, zyskają Państwo możliwość wzięcia udziału we wszystkich zaproponowanych przez nas punktach programu w czasie dwóch dni trwania Zjazdu.
Udział w XIII Pikniku Małachowiaków będzie płatny – koszt wejściówki to 40 zł, a wszyscy uczestnicy otrzymają od nas karnet na pierwsze posiłki i napoje.
Wpłat można dokonywać :
- na konto Towarzystwa Małachowiaków 37 1240 3174 1111 0000 2891 3591, z dopiskiem w tytule przelewu "za udział w Zjeździe" i/lub "za udział w Pikniku" (z zaznaczeniem ilości osób) do dnia 12 czerwca 2015 r.
- w sekretariacie Szkoły od dnia 18 maja 2015 r. w godzinach 8-15.
- w trakcie trwania Zjazdu na terenie Szkoły, lub w trakcie Pikniku
Prosimy o zabranie ze sobą dowodu wpłaty.
Serdecznie Państwa zapraszamy!